среда, 22 марта 2017 г.

Дистанційний тиждень

Вітаю Вас, шановні студенти групи 3АД із початком дистанційного тижня навчання!

        Пропоную вам опрацювати наступні завдання:
1. Знайдіть в мережі інтернет інформацію щодо теми "Когнітивний та емоційно-вольовий розвиток дитини раннього віку"
2. Складіть тезовий конспект у Ваших робочих зошитах.
3. Сфотографуйте Ваші конспекти (обсяг не менше 5 рукописних сторінок).
4. Надішліть ваші фото на електронну адресу Elenakhomich2015@gmail.com для оцінювання до 10.11.2017 року до 15:00 за Київським часом. 
5. Надайте у коментарях до цього допису Ваші відповіді на таке запитання:
"Які засоби можна використовувати у роботі із родиною для формування у дитини раннього дошкільного віку психологічної (емоційно-вольової) готовності до умов дитячого садка (для швидкої адаптації)?"


Оцінювання: 

5 балів - повний конспект, адекватний коментар, вчасна відповідь.
4-1 балів - неповний конспект, неточний коментар, зауваження до форми виконання.
0 балів - відсутня відповідь до 15:00 24.03.2017 р.

Хомич О.М.

1 комментарий:

  1. Психологічна адаптація – це процес взаємодії особистості з середовищем, при якому особистість має враховувати особливості середовища й активно впливати на нього, щоб забезпечити задоволення основних потреб.
    В житті майже кожної дитини наступає такий особливий етап, як входження її в нові умови життя – умови дитячого садка. На ступінь легкості, або, навпаки, важкості пристосування малюка впливають такі фактори: настрою батьків, соціальний досвід дитини, розвиток дій із предметами, рівень оволодіння мовою, рівень самостійності дитини, дотримання режиму дня вдома та дошкільному закладі.
    ожна дитина потребує емоційної участі батьків і родини у співпереживанні, у спів участі до своїх проблем і труднощів. Дитина завжди шукає у дорослого підтримки, втіхи, схвалення. Безліч запитань виникає у турботливих батьків: « Чи сподобається моїй крихітці у новому оточенні ? Чи буде їй там зручно і комфортно? Чи знайде дитина собі нових друзів? Чи не буде весь час плакати і кликати маму і тата?».
    На ці та багато інших запитань батьків доводиться розповідати на засіданнях консультаційного пункту « Педагогічна вітальня» .
    Подолання труднощів періоду адаптації дітей до дошкільного закладу сприяють заняття з елементами тренінгу з батьками. Як неможливо навчитися кататися на велосипеді без велосипеда, так і батькам недостатньо тільки послухати чи прочитати про різноманітні ігри та вправи з дітьми. Треба відпрацьовувати ці вміння на заняттях, де робота проводиться в підгрупах. Рольові ігри, мозкові штурми, обговорення ситуацій, виконання домашніх завдань роблять заняття з батьками цікавими і захоплюючими.
    На цих заняттях зростає довіра батьків до працівників дошкільного закладу, здатність розраховувати на їхню підтримку та допомогу. Батьки мають змогу спостерігати роботу фахівців, учитися в них і переносити нові знання у свої сім'ї.

    ОтветитьУдалить